15 september 2010

Onsdagsmys

Godkväller..eller godnatt kanske man ska säga

Är riktigt trött så det blir snart sängen.
Har plockat & fixat lite här hemma (det var popcorn överallt)
Så nu kan jag äntligen varva ner ite framför datorn
Lite Idol har också hunnits med ikväll.
Shit vad jag älskar Idol, finns ju en hel del sköna människor där ute alltså &
vissa som man verkligen undrar om dom har något bakom pannbenet.
En gammal barndomskompis var med ikväll också.
Blev ju lite förvånad kan jag ju säga:)


Jag & Nova åkte hem till Mathilda & Elliot istället o lekte, för det var så kallt nere vid sjön.
Där blev det bakning för barnen.
Var roligt att bara titta på dom när dom fick varsin deg.
Dom tittade på den, sen på varandra och skrattade.
Men lite kakor blev det allt, även att dom fick lite hjälp.
Sen bjöds det på riktigt god kladdkaka & kaffe..
Ja ni läste rätt jag dricker kaffe
Innan hatade jag det, sen började jag dricka lite för att jag var trött
och nu tycker jag det är riktigt gott
Så nu ska det köpas en kaffebryggare:)


Imorgon blir det dagis för Nova & bvc för Isac.
Får se hur mycket han lagt på sej & växt..alltid lika kul
Sen blir det ner till stan(byn) en sväng med mammsen
Ska köpa ett nytt regnställ till Novis & sen in en sväng på Z-guld:)
Jag fick ett presentkort där idag av Mathilda & min chef och hans fru..så gulligt av dom
Jag blev jätterörd
Och Nova ja hon fick en försenad födelsedagspresent..solbrillor, ett jättesött linne & tuffa shorts (som jag vill ha likadana fast större då)



Nej nu är det nanedax:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar