10 september 2010

Rise And Shine

Var så grymt trött igår när jag skrev inlägget så jag orkade inte fortsätta:)
Men jag var iallfall på stan med min lilla söta mamma igår också.
Vi bytte en doppresent till Isac (fick 2 likadana)
Så nu fick han en jättefin liten skattkista att lägga saker i.
Sen skämde hon bort mina små barn igen:)
Nova fick ett par överdragsbyxor?
(vet inte om det heter så men sånna man har på sej ute när man leker)
Ett par lila mysbrallor & toffsar. Och Isac fick en jättefin body!
Sedan blev det hem och hämta pengar och åka o köpa pizza.
För det var ett himla tjöt om pizza här hemma:) Men gott var det!
På kvällen blev det Idol såklart. Jag bara älskar det programmet.

Det var så mysigt i förgår när det var Idol.
Det var jag, Ricky, Nova, Isac & Ben & Jerry framför tvn:)
Klart ungarna som vägrar att sova ska få lyssna på lite skön musik.
Jag tycker att det redan nu finns några stycken som är riktigt grymma.
Så det kan nog bli en bra höst & vinter:)

Nä nu ska jag käka lite frukost och mysa med min fina familj.
Richard är ju pappaledig på fredagar så alla är ju hemma *mys*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar