30 september 2010

Torsdag

Det går åt rätt håll iallfall..hoppas jag!
Så snart ska vi väl bli friska
Nova & Isac är pigga & glada iallfall:)

Det har ju inte hänt så mycket eftersom vi mest vart hemma
och tagit det lugnt
Lekt med barnen, sovt, ätit & kollat på film
Intressant va?

Men något "stort" har iallfall hänt
För mej iallfall..eller rättare sagt för Isac
Han har börjat ta tag i saker och drar sej upp på fötterna
där han står och vinglar en liten stund
Sen försöker han traska iväg medans han håller sej i bordet eller
vad det nu är han har dragit sej upp på
Än så länge är det bara små försiktiga steg han tar
Han ser så glad och stolt ut min lilla prinspojk:)

Nu ska jag skriva en lista på allt jag ska shoppa i Ullared
Vad jag längtar dit nu..hoppas bara att jag är frisk då
Inte kul att gå där och hosta och snora kanske:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar