1 oktober 2010

Hit och dit!!

Kaffe..hur kunde jag klara mej utan det innan?
Jag som har skrattat åt folk som dricker kaffe..
kunde för guds skull inte förstå hur man kunde dricka sånt äckligt skit!
Men fy tusan så gott det är nu:)

Idag har det vart morgonbesök på banken
(11 det är tidig morgon för mej)
Och jag har också hunnit slänga i två maskiner tvätt
Klockan är ju snart redan ett så jag ska ta o
städa upp lite här hemma innan Jannike kommer förbi
Ikväll kommer min fina systeryster,
så det blir nog att åka till päronen en sväng & säga hej

Och imorgon blir det ju Ullared..
shit jag är som en liten unge dagen före julafton
Konstigt..men kanske bero på att jag faktiskt inte har shoppat på ett tag nu
*duktiga mej*
Men imorgon då ska det shoppas för fulla muggar:)

Angående alla frågor om vilket hus..
när och var och hur så tänker jag inte svara på det än:)
Vi SKA köpa hus så mycket kan jag säga
Men det är först när vi köpt huset jag tänker berätta det
Jag kan säga att vi ska inte köpa det i Anneberg iallafall,
så mycket kan ni få veta.
Och anledningen är att både jag & Ricky är fruktansvärt kräsna när det gäller hus
Allt måste klicka..detta huset var jättefint,
men det var vissa saker som var fel
Sånt som kanske är bagateller för er, men inte för oss

*Trädgården var för liten. Visst den duger men vi vill ha en stoor
* Barnens sovrum var för små..vi vill ha stoora
* I vårt sovrum var det för lågt snetak så min underbara säng skulle inte få plats
Ja visst det låter säkert jättekonstigt, jag kan ju lika väl köpa en ny
Men saken är den att jag bara ÄLSKAR min säng
Det finns inte många sängar som är så snygga och den var svindyr
Så den ska hänga med ett tag till!!

Så nu lutar det åt ett annat istället,
Men vilket säger jag inte för då blir det 1000 frågor om det istället:)

Nu ska jag fixa disken!!

3 kommentarer:

  1. Vi ska träffas och dricka Kaffe nån dag du och jag ;) Ha ett riktigt kaffe-rep haha :D Puss

    SvaraRadera
  2. Hahaha, Anki har mognat och börjat träda in i vuxenvälden ;) hihi, nej jag skojar bara gumman!

    SvaraRadera