17 oktober 2010

Bara för att..

Bara för att jag blev tvingad..

Smeknamn: Anki,Mamma,älskling
Födelsedag: 22 November
Bor: Här

FAVORIT…
Färg: Lila
Plats: Vid Havet
Drog: Barnen..kan ju inte leva utan dom
Fordon: Bil
Film: P.S I Love You
Djur: Katt, dom klarar sej nästan själva:)
Affär: De vette sjutton
Serie: Desperate Houswives & Greys
Café: Thimons
Skor: Helst svarta (skinn)

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Ja vem gör inte det?
Gnälla: Ja när jag inte får som jag vill haha
Skrika: Kan hända ja
Sova: De e la klart
Drömma mardrömmar: Inte alls ofta
Drömma sexdrömmar: haha ja det händer lite oftare
Försöka vara annorlunda: No why?
Klä dig i svart: Ja ibland
Ha sex: Kan hända:)
Hata folk: Finns få jag hatar
Lita på folk: Nej..finns bara 2 jag verkligen litar på

NÄR…

Åt du senast: Var väl några timmar sedan
Läste du en bok senast: En halvtimme sedan kanske.
Läser bäcker med Nova varje dag
Var du på konsert senast: 3 år sedan tror jag
Köpte du något senast: Igår
Kysste du någon senast: Nyss
Svor du senast: de va nog för några minuter sedan (svär för mycket)
Sjöng du senast: Nu haha
Klagade du senast: Nyss:)
Är det sommar: Juli

VEM…
Saknar du: Min mamma
Rörde dig sist: Nova
Kysste dig sist: ja vem kan det vara haha
Gjorde dig riktigt glad senast: Nova..hon gör mej glad varje dag
Fick du sms från senast: En som jag inte vet vem det är(skickade fel)

HAR DU…
För många vänner: Nej det tycker jag inte
Tvångstankar: Hm räknas det att jag måste städa hela tiden?
Någon annan psykisk sjukdom: Tror inte det, men man kan aldrig veta:)
Färgat håret: För många gånger
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Många gånger, mn vad gör det om 100 år
Bra självförtroende: Japp
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej aldrig:)
Köpt kondomer: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja typ 20 gånger
Varit kär: Ja 2 gånger i mitt liv
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen: Nej

HUR….
Går du: Jag brukar inte titta på mej själv när jag går,
men jag går nog fruktansvärt snyggt:)
Fördriver du tiden: Leker me barnen o gubben. Träffar vänner & shoppar
Mycket pengar har du: Tillräckligt
Tjänar du pengar: Just nu får jag föräldrarpenning, annars jobbar jag
Ofta diskar du: Typ aldrig, det sköter diskmaskinen
Ofta städar du: Varje dag, ibland 2 gånger
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: För lite


ÄR DU..
Förstående: Ja, oftast så
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: Nästan aldrig
Blyg: Nej haha
Smart: Jag är nog smartast i världen
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: Ohh ja

2 kommentarer:

  1. "Jag brukar inte titta på mej själv när jag går,men jag går nog fruktansvärt snyggt:)"

    hahah skön :D

    SvaraRadera