17 oktober 2010

Sunday

Galet trött..men det är ju självförvållande så jag ska inte klaga
Men till mitt försvar så trodde jag ju iallafall att kidzen skulle
sova lite längre än till 08.05 iallfall
Det är ju typiskt..
Jaja sitter här med en kopp kaffe, så snart piggnar jag väl till
Novalie tittar på Teletubbies(ovanligt) och pojkarna sover igen..

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag
Mina föräldrar är bortresta över helgen så det blir inget middag där *snyft*
Men det blir god middag ändå..
Fläskfile´hemmagjord klyftpotatis med vitlök & rydbergs bearnaise..mmm:)
Rensa garderoberna kanske man skulle ta och göra,
det har jag skjutit på i flera veckor nu
Jag ska iallfall ut och leka med barnen, mer är jag inte säker på än
Vi får se vad det blir av denna dagen helt enkelt

Ha en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar