23 oktober 2010

Lördag

Ja nu kanske man ska ta och uppdatera lite här igen:)
Hinner ju inte varje dag..

I Onsdags träffade jag o lillprinsen Sandra, Milo, Mia & Mandy
Vi fikade lite o snackade lite skit!!
I Torsdags var jag på stan med min underbara svärmor
Vi käkade lunch på Italienare & Grek och köpte doppresent
till lilla Alicia som döptes idag
Jossan hade gjort det så fint:)
Vi fick god mat & fika
Och Linda hade gjort en så grymt fin tårta..
Den var verkligen jättevacker
Förstår inte hur hon lyckas:) Och jättegod var den också!

Igår var jag och barnen hemma hos mina föräldrar och hälsade på
Vi rymde från Richard lite (som kan vara riktigt jobbig just nu)
Förstår han, det är inte lätt att sluta röka..
Men jag tycker han är riktigt duktig!!

Imorgon blir det middag hos mina föräldrar och nu blir det mys framför en bra film!

Tjohej

1 kommentar: