3 november 2010

Så var man här igen..

Hrm..ja jag är ju riktigt duktig på det här med att blogga
Händer för mycket helt enkelt och när jag väl sitter vid datorn så gör jag annat!
Men ska FÖRSÖKA bättra mej:)

Ja vad har hänt..en massa kan jag tala om!
Fast det vill jag inte skriva här!
Men annars har vi mest träffat vänner, shoppat, lekt och myst som vanligt!
Vi har det underbart helt enkelt!!

Isac växer så det knakar. Han är ju stora pojken nu!!
Känns inte riktigt som han är en bebis längre *snyft*
Han är överallt..och då menar jag överallt

* Han klättar upp och ner för sängen
* Han går med hjälp av väggarna & allt han kan få tag i
* Han säger mamma :)
* Han klättrar upp på möbler
* Öppnar lådor och skåp & river ut allt som är där inne
* Han är jätteduktig på att visa vad han vill
Som när vi äter middag då bankar han med handen på bordet
tittar på det han vill ha och sen på mej

Eller så kör han den jobbiga varianten och kastar sej på det han vill ha och vrålar!
Haha jag vet att det låter konstigt..men han gör så:)
Han har också stått helt själv och tagit tre steg själv utan stöd!
Så här händer det grejer kan jag tala om!

Och Nova har börjat prata ännu mera. JÄMT
Nu förstår jag nästan allt hon säger också
Och hon har fått en ny favorithobby..Bakning
Jag också för den delen, men jag bakar bara, jag äter det helst inte:)
Har börjat tänka på vad jag stoppar i mej nu. Så nu är jag nyttig igen!

Nä nu blir det sängen. Full rulle imorgon igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar