10 oktober 2010

Underbara Härliga Höst

Jisses va seg jag är.. Var bara tvungen att skriva de haha
Har precis gjort klart ett "hemligt" kort.
I scrapbooking då alltså..
Men vad det är kan jag inte skriva här för den personen läser min blogg
*nyfiken va*
Det är riktigt kul..o avkopplande på nått sätt
Förr i tiden klarade jag inte av nått som var pilligt..men nu går det hur bra som helst

Idag har det vart riktigt härligt höstväder
Var ute o gick med Isac innan idag..han sov så gott & jag bara njöt
Måste börja med dom där dagliga promenaderna igen..har saknat dom!

Imorgon ska jag o lillprinsen åka till Alexandra & Emelia o busa lite
Eller barnen får väl busa..vi får tjöta:)
Tänkte lägga upp lite bilder, var ju ett tag sen nu såg jag.
Men ni får nöja er med dessa, för nu ska jag sova
Natti Natti
Nova & Elliot

Isac & Alicia


Isac & Emelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar