9 oktober 2010

Happy

Har precis tittat på min absoluta favoritfilm..igen
För 12 gången..jag bara älskar den!!
Första gången jag såg den gick den verkligen rakt in i hjärtat
och där är den kvar än idag
O jag blir alltid lite extra gullig mot Ricky när jag sett den..
Man vet ju inte vad man har förrän man förlorat det
Det borde man egentligen tänka på lite oftare..
Menar inte bara mej själv nu, utan alla
Egentligen behöver man ju inte bråka om vem som ska diska
eller varför den andre inte kan slänga sina strumpor i tvätten och så vidare:)
Det finns ju mycket som man säger och gör som man
verkligen kan ångra den dagen den andre personen inte finns längre...
Men nu ska jag inte skriva mer om det, blir bara deppig då:)

Veckan har gått i full fart som vanligt och jag har hunnit med att
träffa en hel del vänner *lovely*

I morse vaknade jag av tre underbaringar som gav
mej frukost på sängen *kärlek*
Idag har det storstädats här hemma & eftermiddagen o
kvällen har spenderats med Rickys familj
Massa fika & Wii:)

Imorgon blir det middag hos mina föräldrar & sen tårta hos Jossan *längtar*
Jag & Ricky firar 2 års förlovning imorgon också,
men det ska vi fira på fredag istället!!

Nu väntar sängen Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar