15 november 2010

Piggelin

Idag har jag en massa jag skulle vilja göra
Vissa dagar får jag någon kick och vill göra massa nytt..även sånt jag aldrig gjort

Idag vill jag..
Göra massa kort i scrapbooking (helst julkort)
Jag vill göra en massa lådor..ni vet sånna runda fina man har leksaker i
Jag vill baka muffins, bröd, lussekatter & pepparkakor
Jag vill virka & sticka sockar och mössor? öhh vart kom det ifrån?
Jag vill riva ner alla tapeter och tapetsera om
Jag vill storstäda
Jag vill ut och springa
Jag vill åka och bada
Jag vill laga riktigt god mat..nått nytt!
Jag vill möblera om
Jag vill sy om kläder

Ja det var lite av det jag vill göra just idag!
Sen är det ju bara att inse att typ inget av det kommer bli gjort idag
för jag har en massa annat som måste göras
Och imorgon när jag vaknar kommer jag undrar vart sjutton alla dom
ideerna kom ifrån och skratta lite åt mej själv:)
Lite scrap blir det nog ikväll iallfall..som nästan varje dag nu förtiden!
Men nu börjar de finaste & roligaste sakerna att ta slut så jag måste ha nytt!!

Helgen har mest spenderats hos min familj där vi fått god mat och haft kul!
Nu längtar jag efter min födelsedag som är om exakt en vecka *wiee*
Jag är som ett litet barn när det gäller födelsedagar och jul!

Nu vaknar min lilla prinspojk så nu blir det playtime!
Förresten så måste jag ju skriva att min lilla älskling går snart..
Han går omkring här hemma med sin gåvagn (eller springer rättare sagt)
Ser så mysig och stolt ut!
Igår när han gick omkring kom Nova körandes på sin bil jämte honom
släppte han gåvagnen och stod själv någon minut för att sedan gå två steg till Nova
Min duktiga lilla prins!

1 kommentar:

  1. Du får ta en dag i taget och göra något av sakerna varje dag typ :) Det borde ju funka!

    SvaraRadera