17 november 2010

Onsdag

Idag fick jag mitt efterlängtade paket från Villervalla
Men jag fick ytterligare ett?
Fullt med kläder i storlekar för barn i 6års åldern!
Hm..och det var inte jag som beställt det!
Nu sitter det säkert någon stackars mamma där hemma
och undrar vart sitt paket tagit vägen!
Måste ta och ringa imorgon så att dom får fixa det..
Är ju inte några hundralappar precis!

Kom in på en ny sida idag (ny för mej) med massa olika märkesläder
Så där blev det lite mex, molo, polarn & pyret & katvig
Lite kul för katvig och molo har jag aldrig testat!
Får se om det blir någon ny favorit..
Just nu är det bara Villervalla, Nova Star & Po.p som gäller på båda kidsen!

Imorgon ska jag köpa en ny telefon *äntligen*
Min gamla fungerar inte alls längre..så det kanske är dax?:)
Det blir nog en HTC Desire HD skulle jag tro..
om jag nu inte hittar någon bättre!

Nej nu kallar sängen!

ps: jag måste sluta med smilegubbar och utropstecken det är störande jag vet :)):))!!! så de var de sista

1 kommentar:

  1. Min syrra köpte en HTC, å det har bara varit massa strul med den, från dag ett. Hänger sig, funktioner som inte funkar osv. Tänkte bara säga det. ;)

    SvaraRadera