7 november 2010

Söndagsmys



Idag fixade jag en riktigt nyttig frukost(till mej)
Havregrynsgröt (utan sylt) och en massa frukt!
Sedan fixade jag frukost till Ricky & Nova på sängen..inte lika nyttig,
men de fick en massa frukt också!
Det är så skönt att man förstår Nova så mycket nu..
det är bara att fråga henne vad hon vill ha till frukost så vet man!
Idag skulle hon ha en varm macka med ost & oboy!
Min lilla darling!

Idag var det lillprinsen som skulle vakna tidigt, medans Nova sov till 10..typiskt
Så vi satt och lekte lite på hans rum..
Jag försökte bygga ett hus med duplo, men Isac skulle bara riva det hela tiden
Och för varje lego han tog bort sa han Blupp Blupp?
Lät så sött!

Nu ska jag ta och fixa mej iordning lite, sedan ska jag gå upp till päronen
Ja ni läste rätt. !!

Ha en härlig Söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar