6 november 2010

Yes

Tänkte att jag skulle vara duktig och skriva ett inlägg innan jag
kryper ner i sängen iallfall
Är så trött så jag snart somnar i soffan..

Kvällen har spenderats hos sandra, johan & milo med mia o hennes familj
och självklart mina älsklingar!
Vi åt exotisk planka med en massa frukter, revben, kyckling, rostbiff,
skinka, potatissallad, mimosasallad, kex och en massa ostar..
Så jag är fortfarande grymt mätt!!
Det var riktigt gott kan jag säga..det måste göras om!

Vi var ju lite lata så det var bara Nova som klädde ut sej!
Hon var någon blandning av en prinsessa & Tingeling.
Fast det fick man inte säga..utan hon var bara Tingeling:)

Kidsen var jätteduktiga & snälla hela kvällen..
Det var bara Isac som var lite gnällig mot slutet,
men är ju inte så konstigt när han inte hade sovt på nio timmar..
Lite konstigt..han vägrar somna när vi är borta tydligen
Fast han är skittrött!
Han slocknade på en sekund i bilen iallfall..
O Nova var också jättetrött så när hon kom hem började hon slänga ut
alla gossedjur i sin säng o ville "nana" på direkten

Imorgon blir det först middag hos mina föräldrar sen blir det kalas hos Rickys familj
Får se om jag lyckas få med mej kameran:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar