5 december 2010

19 dagar kvar till Julafton

Ungarna sover och jag & Ricky har precis ätit
kladdkaksmuffins med vaniljvisp*mums*
Idag har granen åkt upp som jag tjötat om länge
tillsammans med ett gäng tomtar
Så nu är det tomtar överallt! Men det e ju bara jul en gång om året

Bara pepparkakshuset som fattas nu..men Nova ville inte gör det idag?!
Hm..kanske blir imorgon då!
Hon har ju haft fullt upp med att klä granen för det var hon som gjorde i år
Helt själv..Jag,Ricky & Isac satt och tittade på
Får se hur länge granen får stå uppe för Isac då..
Han verkade ha stora planer på hur han skulle riva ner den
Troligtvis kommer han säkert bara kasta sej på den,
för det tycker han ju e så kul!

Imorgon blir det dagis för sessan & jag o Ichi ska till min mamma en sväng
Sen ska jag pallra mej ner till stan och köpa en mobil
som jag inte gjort än för den jag ville ha hade inte kommit ut då!
Sen kommer kanske Emma upp en sväng och hälsar på *hoppas*
Var ju ett tag sen nu igen:(
Veckan är fullbokad som vanligt vilket jag tycker är jättekul!!
Älskar att träffa folk jämt:)
Och snart har min älskling semester och då får vi massa familjemys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar