5 december 2010

En vanlig dag..

Har nyss suttit och gjort en massa julkort..bara 7 kvar nu då
Kan säga att jag är trött på att göra julkort nu!

Idag har vart en sån där "måste" dag
Jag har storstädat, handlat mat och tvättat en massa tvätt
Så imorgon får det bli en "jag vill" dag
Alltså göra sånt man bara känner för
Först ska jag iallfall sova lääänge:)
Sen blir det nog julmarknad i Eksjö..
Nått roligt har det ju hänt idag iallfall,
vi fick besök av nästan hela Rickys familj och det är ju alltid kul

Läste en sak på Katrin Zytomierskas blogg som jag blev så rörd över
Hon skrev att föräldrar som inte har pengar till julklappar
till sina barn skulle skriva till henne så skulle
hon betala en julklapp åt dom för minst 300 kr..
Tycker det är så fint att hon tänker på dom som har det svårt i jul
Om alla som var rika skulle bara ge lite så skulle många barn kunna få julklappar!
Tänk er själva att inte kunna köpa julklappar till sina barn??!!
Det skulle ju vara fruktansvärt..
Uch blir ledsen av tanken..

Jag känner mej väldigt tacksam att vi har det som vi har det..
Skulle inte vilja byta ut mitt liv mot något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar