22 december 2010

Är det fel att ge ett barn ett gåvobevis för att man köpt en get,
en toalett eller en barnmorska i dens namn?
Hm..läste en artikel om det..lät så roligt bara
Tanken är väldigt fin..men till ett barn?
Då väljer man nog heller något som barnet vill ha!


Idag har vi vart ute och pölsat i snön!
Jag, Ricky & Isac gick och hämtade Nova från julfesten
Kändes skönt att röra på fläsket lite!
Minus 2 kg nu sen i måndags..härligt härligt!
Min egengjorda diet funkar verkligen!
Men det visste jag ju redan eftersom jag gick
ner 12 kilo på 2 månader förra gången!

När man verkligen börjat tänka på vad man stoppar i
sej och man inte har något sötsug längre,
då äcklas man (jag)faktiskt lite av att se andra stoppa i sej en massa
Idag köpte Richard pizza, jag tog en kycklingtallrik
Och jag var inte det minsta sugen på pizzan
Jag mådde faktiskt mer illa av den
Nej uch jag håller mej till mitt det är godare!
Det bästa av allt är att Nova & Isac älskar mina smothies
O det är ju riktigt bra för dom är fullproppade med nyttigheter

Sen har vi vart på 18 år kalas ikväll!
Johanna fyllde år och är numera kvinna HAHA
Efter det blev det halloumi och tzatziki framför tvn
Och JA äntligen nu har jag tröttnat..
så nu går det nog några dagar innan jag käkar det igen!

Nej nu måste jag sova..zzz
kan ju inte hålla på att vara uppe halva nätterna som värsta ungdomen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar