20 december 2010

de ni

Favoritcafé: De flesta duger
Favorittidning: Vi Föräldrar eller Cosmo
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya jeans tror jag
Byter gärna garderob med: Någon som har fina D&G klänningar och några hundra Manolos:)
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart & Lila
Min lägenhet kan beskrivas som: Väldigt städad eller väldigt stökig
Mig själv med tre ord: Kontrollfreak,mamma,lycklig
Jag tränar: För sällan
Jag ville bli när jag var liten: Advokat & skådespelerska *haha*
Nu vill jag bli: Barnläkare
Humör just nu: Glad men trött
Är det nåt du absolut inte äter: hjärta,lever,testiklar och blodpudding
Hur många kuddar sover du med: 4
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Beror på hur man ser det
Bästa film: P.S I Love You
Hur många barn vill du ha: Ett till om några år
Bio eller promenad: Bio..men helst middag på en mysig resturang
Är du kittlig: Nej, så prova inte
Största svaghet: Att hålla fast vid mitt beslut när världens
vackraste flicka står och tittar på mej med hundvalpsögon
Det här är jag bra på: Scrapa
Chips, morötter eller godis? Morötter
Stökigt eller välstädat?: Välstädat
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Halloumi:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar