17 december 2010

En vecka kvar till julafton!

Idag fyller mina underbara mamma år
Men tyvärr har jag inte fått gratta henne:(
Jag & barnen skulle åkt dit imorse,
men vaknar och måste inse att båda mina älsklingar fått maginfluensa
Jag hatar verkligen den j*vla skiten
Som tur är har dom bara från bakre hållet
Jag & Ricky har inte fått det än *peppar peppar*
Vi käkar vitpepparkorn och desinficerar oss så vi hoppas på det bästa

Imorgon skulle vi egentligen åkt till Jönköping för lite shopping
Tänkte passa på innan barnbidrag & lön,
för då lär det ju vara fullsmockat med folk
Men det lär ju inte bli av nu..
Får se hur det ser ut på Söndag!

Mina vecka har bestått av:
Att ta hand om prinsessan som var sjuk
(redan innan hon fick maginfluensa, hon blev precis frisk)
Träffat lite folk & gjort ett gäng julkort
Jag kan tala om att jag är riktigt trött på att göra julkort nu!
Har gjort 15 stycken och tänker inte göra fler detta året haha

Nu har min älskling semester hela nästa vecka *så sköönt*
Så nu ska det bara slappas och busas en massa!

Tänkte slänga upp ett par nya bilder,
men det är en viss person som vägrar flytta sej från den andra datorn
där alla bilder ligger så det får väl bli imorgon!

Nu ska jag sova Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar