19 december 2010

Sunday

Mina 15 julkort blev till 19
Jag råkade glömma 4 stycken jag skulle skicka till,
så det var bara att köra på igen!
Men nu är dom klara och skickade *äntligen*

Ungarna är friska igen tror jag?
Dom verkar friska iallfall
Blev ingen middag hos mina föräldrar idag,
dom ville vänta lite med att ses ifall det fortfarande skulle smittas
Så fick laga middag själva istället *snyft*
Det blev Entrecote, pommes & beasås och det är ju inte helt fel det heller:)
Jag åt dock grönsaker till och en jordgubssmothie efteråt
Jag har börjat med min diet igen..tänkte jag skulle bli av med 5-6 kilo innan nyårsafton

Annar blir det lugnt idag..
Tänkte ta ut barnen så dom får leka lite eftersom dom vart inne några dagar nu
Sen blir det filmmys med älsklingen ikväll..o en mangosmothie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar