31 december 2010

God natt

Jag är trött och vill gå och lägga mej!
Men ändå har jag inte lust till det..
Gahh jag blir knäpp på mej själv..
Jag sover så grymt lite att jag knappt fattar hur jag orkar stå upp längre!

Idag har jag storstädat för imorgon och handlat allt till maten!
Jag var till och med förbi systemet en sväng haha
Blev sugen på att ta några cider i morgon!
Det är ju nyår och allt och det var en evighet sen jag drack alkohol!
Men nu tvekar jag lite..är ju så j*kla mycket kolhydrater i dom
Kanske blir så att älskling får ta dom istället..
han har ju tjatat om det ett tag nu!

Jag har lyckats klura ut vad vi ska käka imorgon!
Just nu är jag nöjd med mitt beslut iallfall!
Kan säga att det blir trerätters,
men mer kan jag inte säga för det är säkert någon
viss person som läser detta innan hon kommer imorgon:)

Har beställt lite scrapbooking stuf på nätet nu, hoppas dom kommer fort:)
Har ett kort att göra som jag ska ha dom grejerna till är det tänkt!

Nej nu ska jag nog lägga mej i sängen och spela lite på min telefon,
så kanske jag kan få ro till att sova!

Missa inte rean på Villervalla.se hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar