29 december 2010

Uppdate



Idag är en seg dag, fastän jag fick sovmorgon till 10.30
Kanske just därför!?

Idag har mamma vart här en sväng och lekt med oss!
O passat ungarna medans jag gick och handlade!
Ja ni läste rätt GICK..
Jag är faktiskt riktigt duktig kan jag säga själv
Minus 4 kilo..inte dåligt:)
2 kilo kvar sen är jag nöjd!
Men jag ska ändå fortsätta äta så här tänkte jag!
Jag mår mycket bättre och känner mej mycket piggare!
Idag blev det Höstwok till middag!
Aldrig testat förut..men det var jättegott!
Och godkänt från Nova med som tur var:)

Nej nu ska jag ta o busa gärnet med ungarna innan läggdags!
Ricky jobbar till 20 ikväll..
men han är ju ledig 12 dagar sen så det är ju inte så farligt!
Måste börja planera lite för Nyår..vi får ju lite gäster hit då!
O jag är sugen på att göra någon speciellt..hmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar