20 december 2010

Halloumi

Att jag aldrig kan få nog?
Jag måste ha halloumi & tzatziki varje kväll för att inte bli galen!
Det är så grymt gott..
Glömde köpa det idag så nu är jag sur!
Blivit någon dum vana tror jag..

Idag har jag och älskling fixat de sista julklapparna
Och dom har jag också slått in ikväll
Skönt att ha det klart..
Bara en lite grej kvar..men det får jag fixa imorgon eller på onsdag
Vi köpte jättefina julkläder till barnen som dom ska ha på julafton
Kommer vara så fina kan jag säga:)
Nova ska få tjuvstarta med sina redan imorgon
Då hon ska på julfest på dagiset
Kul att dom ordnar sånt!

Hon blev jätteglad när jag sa att hon skulle till dagis imorgon
Hon började rabbla upp fröknarnas namn
Och tjatade om Stella (hennes kompis)
Det märks att hon saknar att gå där,
fastän det bara var en vecka sedan!
Skönt att hon trivs så bra..
Fast jag hade hellre velat ha henne hemma när jag ändå är hemma
Men det är ju för hennes skull.
Hon VILL ju gå dit och hon har alltid jättekul när hon är där

Nä nu får jag sluta att skriva o gå o lägga mej

Imorgon fyller en väldigt speciell och underbar person 18 år!!

4 kommentarer:

  1. men anki , jag fyllde ju i oktober och sen är jag ju inte 18 heller men de va ju guliigt av dej ändå ;) pöss

    SvaraRadera
  2. jag får nog ta o komma upp en kväll o smaka de där haluomi eller vad det hette.

    SvaraRadera
  3. jossan ojdå förlåt trodde du fyllde nu:) men om 3 år är du ju 18:) svärmor du eriktigt knasig om du aldrig ätit haluomi då har du verkligen missat något

    SvaraRadera
  4. Naaw va gullig du är gumman :). Glad jag blev. Läste de dock sent.

    SvaraRadera