10 december 2010

Lördag

Idag blev det sovmorgon..så skönt!
Vaknade av en liten sötnos som stod och klappade mej på huvvet
och skrev Mammmma!!
Sen fick jag en skalle *aj*
Men han var lika glad för det!
Efter det kom min stora sötnos och hoppade på mej och tjötade om att jag skulle gå upp
Så upp och hoppa och fixa lite frulle blev det
Sen tänkte jag börja städa lite för Emma skulle komma,
men då fick jag ett mess att hon var sjuk så då sket jag i att städa istället :)

Stora älsklingen har stuckit iväg till Akropolis
för att käka lite lunch med några vänner innan dom skulle till förfesten!
Jag hoppas han får kul ikväll min gullunge..det är han värd!

Jag och barnen ska snart möta upp mamma och sticka iväg och åka pulka
Tänkte gå till hultetsbacken och sen se om Nova vågar åka i korpabacken
haha hon kommer skrika som en galning..jag älskar den backen
Efter alla år så suger det fortfarande i magen när man åker i den
Ahh vilka minnen:)
Ha en härlig lördag..det ska vi ha!!

2 kommentarer:

  1. lördag anki? visst bor vi hela en kvart ifrån er men här är det iallafall fortfarande fredag :) haha tokfia!!!

    SvaraRadera