9 december 2010

Sovdags

Tiden rinner iväg och nu är snart ännu en torsdag över
Kollade på lyxfällan innan..
jag kan för allt i världen inte förstå hur en människa lyckas sabba sin ekonomi så totalt
Hon gick back 21.000 varje månad!
Och hade typ 20 krediter och levde på det!!
Why??
Varför egentligen köpa något på kredit?
Och särskilt inte när man inte kan betala tillbaka det
Man kan la för sjutton spara och sen köpa det man vill ha
Ja herre gud vilka människor det finns
Nog om det..

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa min lilla emma
Efter det blir det en sväng hem till mina föräldrar
Gubben ska ut och festa till det som ungdomarna gör nuförtiden haha
Julbord med jobbet..det stavas FUSK!!
Jag ville också hänga med..men det fick jag inte
Tycker det är dåligt att respektive inte får följa med *stackars mej*

Nej nu blir det sängen Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar