23 januari 2011

Hus Hus Hus

Sitter och kikar lite på hemnet
Blir lite besviken varje dag jag går in där
Finns ju inga fina hus!!
Jag erkänner att jag är jäkligt kräsen, men så mycket begär jag inte
Så det skulle finnas något hus jag skulle gilla
Mina krav är lätta:
* Det ska vara stort
* Minst 4 sovrum
* Minst 2 badrum
* Det ska vara snyggt utanpå
* det ska vara beboligt inuti
(nyrenoverat spelar ingen större roll då vi ändå ska göra om hela huset)
* Och det ska vara stor trädgård
* Det ska helst ligga i hultetområdet

det var väl inte farligt?
Om det är någon som har ett sånt hus och ska sälja så hör av er till mej:)
Det ska helst vara vitt också

På tal om något helt annat är min prinsessa sjuk idag:(
Vet inte vad det är med henne än,
men hon har feber och är jätteledsen & mammig
Så vi hoppar över middagen hos mina föräldrar idag,
vill ju inte smitta dom om det nu är något!
Ska ta med prinsen ut på en långpromenad sen hade jag tänkt
Sen blir det att äta middag och tvätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar