22 januari 2011

Vårkänslor

Nu får jag äntligen sitta ner lite SKÖNT
Ricky sitter inne i duschen med ungarna
som leker så grannarna säkert får ha öronproppar

Var så grymt sugen på att shoppa lite, eller jag är det fortfarande
Så jag tänkte shoppa lite online på Hms hemsida
Men jag hittade ju inget jag ville ha..konstigt?
Varken till barnen eller mej
Fast tur var väl det ändå..
Ungarna behöver inte mer kläder nu.
Det är helt överfullt i deras garderober nu
Men det är ju så kul att köpa barnkläder:)

Idag fick jag sovmorgon..
Vaknade av att Nova & Ricky var arga på varandra
Ricky var arg på Nova för att hon rivit ut hans garderob
som han nyss gjort iordning
O Nova var sur för att hon inte fick det
Så hon kom och kröp ner jämte mej i sängen och
snyftade och talade om hur dum pappa var:)

Efter det gick jag upp, gjorde mej i ordning
och åkte till Jossan i Anneberg och
lämnade Alicias vagn som dom inte fick med sej igår
Sen åkte jag och handlade IGEN..vi blev sugna på tacos:)
Så svärmor kom upp på lite middag också, det var trevligt!
Efter det gick jag ut och tog en långpromenad med Isac
Han verkade verkligen njuta, sen så somnade han så gott!

Imorgon blir det middag hos mina föräldrar..
Får väl se om Ricky orkar hänga med
Han har ju fortfarande ont stackarn..
Hoppas röntgen visar bra på måndag

Nu ska jag kolla lite inredningssidor
Sen blir det att lägga barnen och har filmkväll med älsklingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar