17 januari 2011

Måndag

Känner att det har vart väldigt dåligt med bilder här nu
Så jag får väl ta o slänga upp ett gäng nya ikväll!

Idag har det inte hänt så värst mycket än!
Vaknade vid åtta tiden av att Ricky ringde läkaren..
fick inte tid för ny röntgen försen 15.15
Så det känns lite jobbigt att bara vänta nu,
är ju orolig för honom och jag vill absolut inte vara utan honom en vecka!

Ungarna vaknade runt 10 tiden och
då blev det frukost innan Nova skulle till dagis
I vanliga fall brukar hon bara säga hejhej mamma,
ge mej en snabb puss och springa iväg och leka med sina vänner!
Men idag ville hon att jag skulle följa med henne in och leka
Fast hon gav sej sen när jag sa att jag var tvungen att gå,
så då sprang hon iväg och lekte
Annars har vi bara busat och ätit lunch här hemma
och nu är det snart dags att hämta gullungen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar