21 januari 2011

A New Life

Nästa vecka börja allvaret!
Blir stora förändringar i mitt liv kan jag tala om!
Jag ska börja med lchf igen
På allvar denna gången som jag gjorde efter jag fick Nova
-12 kilo då på 3 veckor, så nu ska jag klirra det igen
Fast jag ska inte gå ner 12 kilo, då försvinner jag:)
Men 4 ska jag ner..
Och så ska jag sluta med mitt äckliga snusande!
Är så grymt trött på det nu!
Så jag tänkte använda bloggen till att skriva av mej
alla agressivationer istället för att ta ut dom på mina nära och kära!
För jag kan lova jag blir ett monster..
Detta lovar jag mej själv att det kommer
bli absolut sista gången jag slutar nu
Ska aldrig vara så dum i huvudet och börja med skiten igen
Att få en 1000 lapp extra i månaden lär ju inte bli fel:)

Idag har Jossan o barnen vart här och busat, tjötat,
käkat lunch (tacogratäng) och fikat!
Alltid lika kul att träffa dom..
Kvällen har bara vart lugn..är så seg så här händer det inte mycket:)
Nu väntar min härliga underbara säng på mej

2 kommentarer:

  1. Det låter bra att du ska sluta med tobaken, men gå ner i vikt? Det behöver du ju inte! Du är jättefin som du är! Tycker jag iaf! :)

    SvaraRadera
  2. lycka till det fixar du, jag borde också , kanske skulle haka på lchf tåget alla jag känner håller ju på med skiiiten och jag om nån behöver ju de :P

    SvaraRadera