31 januari 2011

Uppe Med Tuppen



Eller när går tuppen upp?

Mina ungar vaknade vid halv åtta iallafall
Isac somnade om efter vällingen,
men Nova ville hellre gosa med med mej
Så jag och sessan låg och myste i en halvtimme
innan hon hade fått nog och ville se film
Man får ju passa på när hon vill ha sina mysstunder:)

Klockan är kvart över nio och
jag har hunnit röja upp allt här hemma redan
Tänkte att det var lika bra för då kan jag bara koppla av sen
Nu ska jag snart fixa lite frukost till ungarna
Sen ska vi gå till dagis

Jag har blivit så inspirerad efter denna veckan,
så nu vill jag helst gå till allt
- 3 kilo sen förra måndagen och då har jag inte ens gått mycket
En timme kanske sammanlagt..det gäller bara att äta rätt
Men motionerar man lite också så får det dubbel effekt

Imorgon kommer Mia & Mandy hit,
var ett bra tag sen i sågs nu
Efter det ska jag iväg och simma hade jag tänkt

Nä nu vill ungarna ha uppmärksamhet!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar