31 januari 2011

Everyday..everyday

Jisses jag måste ju förlorat minst ett kilo efter den promenaden
Det är uppförsbacke hela vägen till dagiset
och jag han dit på 7 minuter med två ungar på vagnen
Isac i vagnen och Nova på ståbrädan
Inte illa:)
Och att jag var där tjugo minuter innan hon började
förvånade nog dom andra eftersom vi brukar komma
5-10 minuter försent annars

Nu ligger lillprinsen och sover i sin säng och
jag tänkte beställa lite Nova star kläder
Såg att dom fått in massa nytt :)
Funderat länge på vad barnen ska ha i vår nu och
jag tror det blir Villervalla till Isac & Nova Star till Nova
Dom passar nog bäst till det
Jag verkligen älskar dom kläderna

Ska ta och fixa lite lunch när lillen vaknar
Sen ska vi gå och hämta Nova igen..
Jisses timmarna springer ju förbi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar