19 februari 2011

Älskade Ungar

Om det är något som man inte kan
förklara så är det verkligen hur starkt
man känner för sitt/sina barn
Varje dag försöker jag verkligen visa
för dom hur oerhört älskade dom är
Jag talar om för dom hur vackra
ljuvliga och underbar dom är

Isac förstår ju inte alls vad jag säger
men ibland ger han mej så varma
leenden och så mysiga pussar så det
känns ändå på något sätt som att han
förstår hur älskad han verkligen är!

Jag vet inte hur mycket Nova förstår
av det heller
Men hon lyssnar så sött på mej
Sen säger hon tack ler och lägger
huvudet på sne och säger:
Äskar dej me mamma
Kan ni förstå hur fruktansvärt lycklig
jag blir då?

Men jag tänker på detta varje dag
vad jag kan göra för att verkligen visa
detta för dom
Men svaret blir alltid detsamma
Jag kommer aldrig kunna förklara för
dom hur grymt mycket jag älskar dom
För den kärleken är för stark för
att kunna beskriva!

Men en sak är säker..
Allt jag gör är för dom två
Jag ska göra allt jag kan för att dom
ska få en lycklig trygg och
underbar barndom!

2 kommentarer:

  1. så fint skrivet. visst blir man lycklig bara man tittar på dem

    SvaraRadera
  2. Dom kanske inte förstår allt du säger alltid. Men dom känner kärleken desto mer.
    Det går ju inte annat att älska dom. Det gör jag verkligen också <3

    SvaraRadera