19 februari 2011

Stora Lördag

Håller på och städar & tvättar här hemma för fullt nu
Varenda lilla millimeter ska bli ren
Fast o andra sidan lär jag få skiten i allafall för
Isac spydde ner hela mej innan, ansiktet och allt
Så jag är nog snart inte så kaxig

Det jobbiga är att han totalvägrar att både äta & dricka
Att han inte äter är ju inte så viktigt just nu
Men dricka måste han ju för han kan ju torka ut jättesnabbt annars
Lyckas jag få i han lite vatten, ja då spyr han upp det lika fort:(
Får hoppas det lugnar ner sej snart bara..

Igår var jag sur mest hela dagen, fast det blev lite bättre
när Ricky kom hem med pizza faktiskt:)
Jag var vrålhungrig
Sen shoppade jag lite kläder på nätet och då va jag glad *haha*

Igår kväll kom Johanna hit och hade filmkväll med oss
(fattar fortfarande inte hur hon vågade)
Vi såg Mirrors 2 och den var riktigt bra

Nej nu ska jag ta fram dammsugaren

3 kommentarer:

  1. Haha inte jag heller men de va kul att träffa er och än så länge är jag friskt ;)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. One of a kind find

    The perfect way to make a fashion statement is to try on women's clothing that are hot and would seem uniquely yours. Floral and metal studs are classic embellishment combos to the unusual fabric , klädbutiker and Kläder på nätet.

    SvaraRadera