23 februari 2011

För tidig morgon

Jag tycker att våran morgon började
alldeles för tidigt idag
Båda barnen vaknade klockan 7
Isac somnade om efter vällingen
Men inte min lilla Nova inte

Hon tyckte att vi skulle baka istället
Hur kan hon tro att hennes mamma
skulle ställa sej o baka vid den tiden ?
Det fick bli en film istället
Men hon pratade med mej hela tiden
om vad som hände på filmen så jag
kunde ändå inte somna om
Tur att jag la mej kvart över nio igår:)

Nu ska jag leta hus och sen ska
jag försöka ta mej upp :)

2 kommentarer:

  1. 7 är ju ganska lagom enligt mig. Får jag sova fram till 8 så blir jag glad, det är sovmorgon för min del :) Oftast är vi uppe redan klockan 6 här hemma.. :)

    SvaraRadera
  2. Ja men är man van vid att vakna mellan 9.30-10.30 så är det föör tidigt:)

    SvaraRadera