23 februari 2011

Fullt Hus

Nu kan jag lungt säga att jag är grymt trött
Jag är inte byggd för att gå upp klockan 7 och sen hålla igång hela dagen
Det är grymt
Jag kan inte förstå hur andra mammor klarar detta med att
gå upp så grymt tidigt!
Man måste ju typ lägga sej vid nio på kvällen för att vara någorlunda
utvilad och det är ju inte kul alls!
Det är ju vid nio alla roliga filmer börjar:)
Men nu la dom sej nyss mina trötta små älsklingar
Vi har busat gärnet här idag!
Johanna kom upp först, sen kom Jannike & sen svärmor
Vi har byggt koja och sprungit runt och busat
Så nu hoppas jag på sovmorgon imorgon
Nova fick en jättesnygg jacka av svärmor
En rosa med Hello Kitty på och hon blev jätteglad
Så glad så att jag fick tvinga av henne den när hon skulle lägga sej:)
Isac fick en jättefin luvtröja med flygplan på
Han uppskattar ju inte kläder lika mycket som Nova gör än
nu när han är så liten..men mamma gör:)
Tack svärmor:)
Nu ska jag sova så jag orkar shoppa imorgon!
God natt på er

1 kommentar:

  1. roligt att hon blev så glad för jackan.tänk jag träffad e er igår ändå känner jag att ja måste träffa er snart ha ha känns som de va längsen.du blir väl snart trött på er

    SvaraRadera