24 februari 2011

Sovmorgon *jippie*

Nu har jag & Icha nyss lämnat sessan på dagis
Och gissa om hon var glad för att äntligen gå dit igen!
Det verkligen lös i ögonen när jag berättade att hon skulle få gå dit idag
Och ungarna gjorde som dom blev tillsagda igår vid läggdags:)
Båda vaknade vid halv 7..ville ha välling och somnade sedan om
och vaknade sen igen vid 9.30! Helt okey om ni frågar mej:)
Nova ville fortsätta att sova jämte mej på morgonen
Och det var mys hon låg och höll om mej och jag kände mej
lyckligast i hela världen just då!
Nu sover prinsen igen efter vi har sprungit runt och jagat
varandra i hela lägenheten.
Det är hans absoluta favoritlek just nu!
Först jagar jag honom och han springer och
skrattar så han nästan kissar ner sej
Sen jagar han mej och då måste jag se rädd ut och ropa hjälp,
morrar han och skrattar och springer efter mej
Och så fortsätter det tills jag inte orkar mer,
för han pallar ju hur mycket som helst!
Nu ska jag fixa iordning här hemma innan vi ska
möta upp mamma/mormor för lite shopping:)
Måste ju shoppa upp dom gamla pengarna så alla
dom nya får plats på kontot imorgon *haha*
Längtar till lördag *hoppas hoppas*

2 kommentarer:

  1. men gumman ta det lugnt , du ska ju få träffa mig på lördag vi bestämde ju det håll ut det är bara 2 dar kvar *hihi

    SvaraRadera