7 februari 2011

Lite uppdatering kanske..

ojoj..nu var det snart en vecka sedan jag skrev
Men det är så mycket som händer nu,
jag har inte ens tid till mej själv längre känns det som
Men jag klagar inte,
barnen tar nästan all min tid and I LOVE IT!

Ja..vad har hänt sen sist!?
I Torsdags var jag och barnen på Akropolis och
åt lunch med Mathilda, Jossan & Alicia
Det var trevligt, fast vi kunde inte prata så mycket
för mina barn var som två små vildingar
Ingen av dom ville sitta stilla,
dom skulle bara springa omkring i resturangen
Så det var faktiskt lite skönt när vi kom hem
så jag kunde "släppa dom lösa"
hehe låter lite konstigt kanske
Men här hemma är det ju barnsäkert,
här behöver man inte ha 100% koll på allt dom gör

I Fredags blev det lite shopping
I lördags åkte jag o mina älsklingar och badade
Och det var såå kul:)
Nova är en riktig liten badtjej,
det var inte lätt att få henne att gå upp när vi skulle hem
Isac gillade det också, fast inte lika mycket som Nova

I Söndags var jag, Ricky & Nova på bio
Trassel-3d
Det var novas första bio och min första 3d bio:)
Och det var roligt!

Idag har jag & Isac vart ute med Sandra & Milo
Vi gick två varv runt sjön,
en snabbis på stan och en fika på Princess

Nu ska jag gå och kolla vart min man gömt sej!
Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar