1 februari 2011

Shopping

Idag har Mia och hennes söting Mandy vart här
Jag & Nova fixade pastasallad med en massa gott i
Sen blev det bus och lite tjöt!

Imorgon blir det dagis för Nova och jag
och Isac ska ut och gå med Sandra & Milo
Sedan kanske svärmor kommer upp en sväng
Fast det är inte säkert än!

Den senaste halvtimmen har jag ägnat åt att
beställa hem lite kläder åt mina härliga ungar
Det ska ju väljas med omsorg:)
Denna gången blev det
2st Nova Star tröjor åt dom båda
Ett till par Nova Star jeans till Isac
(köpte ett par häromdagen också)
och ett par till Nova..
sen slank det ner lite Name It kläder också
En tröja åt Nova och ett par jeans till Isac
Känner på mej att detta blir riktigt bra:)

Idag fick jag mina linser som jag beställde förra veckan
Så nu är man blåögd när man känner för det!

Nu blir det mys med kidzen
Sen tänker jag däcka samtidigt som dom ikväll
Är så trött!!

God natt på er sötnosar!

2 kommentarer:

  1. Måste komma upp och kolla på de nya kläderna då.. och på dig som blåögd .. blir nog ovant. Kul att man kan ändra ögonfärg lite i alla fall. Har fått slänga mina bruna nu!
    Kul att lillpluttan kom hem till oss idag, men måste träffa lillplutten snart också. Och dig och Richard såklart, ni är ju enda typ världens sötaste familj.

    SvaraRadera
  2. Det är så kul att läsa din blogg, man märker verkilgen vad dina barn betyder för dig, ni verkar ha det hur bra som helst :)

    SvaraRadera