19 februari 2011

Mammas lilla plutt

Jaha då var det Isacs tur att få magsjuka
Har jag sagt att jag hatar det här?
Finns inget värre eller det gör väl det
Men fy sjutton det är äckligt

Vi som hade planerat att åka och bada
O ikväll hade jag tänkt festa med några
vänner men nej så blir det ju inte :(
Jag som planerar att gå ut så ofta
*ironi*

Nova hon är så söt
Hon vaknade inatt när isac spydde
och frågade vad som hände?
Jag svarade att Isac var sjuk
Jaha sa hon och gick iväg
Sen kom hon tillbaka med sin
doktorsväska och skulle göra Isac
frisk igen:)
Ja tänk om allt kunde vara så enkelt
som i hennes värld!!

2 kommentarer:

  1. Kunde inte Rickard vara hemma med barnen medan du gick ut då? Fast det är klart.. Du kanske bär på smittan fast du inte kräks..

    SvaraRadera
  2. Han var ju hemma. Men jag har ju smittan också och vill ju inte smitta ner alla:( tur att jag inte gick för nu har jag fått skiten:(

    SvaraRadera