17 februari 2011

Uch Fy Och Blä



Hatar denna natten som var och hatar denna dagen
Allt som jag planerat idag fick jag ställa in
Och allt tack vare den äckliga magsjukan
som min lilla prinsessa åkt på!
Tycker så synd om henne!
Men det verkar iallafall vara över på henne nu
*peppar peppar*
Får väl se vad som händer här näst!


Idag skulle vi åkt o hälsat på Alex o Emelia
Och ikväll skulle mina föräldrar kommit hit
Mina älskade efterlängtade föräldrar *snyft*
Har inte träffat dom på snart två veckor
och jag saknar dom så oerhört mycket
Jag är ju van vid att träffa dom ofta,
så detta är bara hemskt:(
Nu får jag vänta ända till Måndag tills jag får träffa dom
Hoppas bara inget händer tills dess


Här hemma händer det ju inte så mycket idag då
som ni förstår
Jag har städat och ordnat o hållt på hela morgonen
för att försöka få bort alla bacillerna
Men det smittas ju som pesten..
Hoppas bara inte min lilla älskling får det:(


Mina föräldrar är så snälla som åker och handlar åt mej idag
Och dom köper med sej en ny madrass till Novas säng
För dumma jag hade inte lagt något över
madrassen så den var helt förstörd


Nu ska jag se om jag kan sova lite nu när barnen slocknat i soffan
Sötungarna har suttit och kollat på Tingeling och sedan somnat
Men sömn det behövs nu, blev inte mycket i natt!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att höra, hoppas hon kryar på sig snart och att ni andra slipper få det.

    SvaraRadera