5 mars 2011

Fredag

Nu börjar mina underbara ungar att bli friska igen
så nu kanske jag hinner uppdatera lite mer här
Har inte hänt särskilt mycket!
Mest tagit det lungt, lekt och myst mycket
Idag var vi och åt på Sibylla och åkt lite bil så ungarna
kunde få komma ut lite!
Vill inte ha ute dom bland mycket folk än eftersom dom har
dåligt imunförsvar nu när dom vart sjuka
Men nästa vecka då ska det hittas på grejer:)
Idag har vi också skrivit kontraktet på Huset
Och jag kan säga att jag längtar ännu mer nu än innan
Vi håller på att planera allt vi ska köpa
Hitills har vi bara köpt lite krukor, en tavla och en stor ljuslykta
Men vi ska köpa ett airhockeybord eller biljardbord
och ett matsalsbord vad vi vet nu iallfall!
Och lite småfix som inredningsprylar, gardiner mattor och sånt!
Är såå kul:) Inredning är bland det bästa jag vet!
Nu måste jag ta och gå och lägga mej ögonen går snart i kors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar