9 mars 2011

Bloggtorka

Har fått bloggtorka så det smäller om det
Ibland tänker jag på att jag kanske skulle ta och uppdatera här lite
Men sen så hittar jag alltid något roligare att hitta på
Det är som det är när tiden aldrig räcker till

Det är så mycket som ska fixas, ändras och göras nu
Men roligt det är det:)

Igår var Sandra & Milo här o fikade
Sen gick vi ut en sväng!
Och idag har jag o Icha vart hos Jossan & Alicia och lekt lite
Sen har jag städat här hemma för imorgon kommer det
några som ska kolla på lägenheten!
Fast då är jag inte hemma ändå *hihi*
Ska lämna Nova på dagis när dom kommer,
sen vidare till Johanna och äta frukost
Sen ska vi åka iväg och jag vet inte om jag får skriva vart:)
Kanske kan göra det imorgon!

Annars har vi äntligen blivit pigga här hemma
(förutom att ungarna e lite snoriga)
Isac fick krupp igen häromdagen men det är också borta nu
Får hoppas alla kan hålla sej friska nu
För tiden går fort och snart är det Maj och då flyttar vi *wiee*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar