27 mars 2011

hallå ja

Jag skriver för fullt, fast inte här:) Mycket plugg nu, jag satsar på höga betyg så det blir en hel del timmar! För dom som inte vet så läser jag in gymnasiet på distans 100% Tufft men det går! När jag inte pluggar leker jag men mina härliga ungar och umgås med vänner så mycket jag bara kan. Isac har haft sina kalas och fått en massa fint, både av familjen och vännerna. De bästa presenterna enligt han var nog hoppborgen och brandbilden som sprutar vatten! Får ta och skriva en annan dag allt han fick om ni är nyfikna! Det har också blivit en hel del shopping, inte så ovanligt när det gäller mej:) Snart är det dags att flytta också, så där blir det ju en hel del planering och inköp också I veckan som kommer ska vi åka och köpa matsalsbord och utemöbler Har hittat riktigt fina nu:) Nä vet ni vad nu ska jag lägga mej och sova. Jag är trött på att alltid vara trött:) Imorgon blir det shopping med Jossan o ungarna!

1 kommentar:

  1. Kikar in och säger hej :)
    Hittade till dig via FL

    Mysig blogg du har! Sååå söta barn!
    Hoppas allt är bra med er, kramar

    SvaraRadera