18 mars 2011

Min Underbara Isac

Vid denna tiden för 1 år sedan låg jag på bb med värkar som inte var av denna värld
Så trött, så nervös, så överlycklig!
Jag visste att denna dagen skulle bli en av de lyckligaste i mitt liv!
16:42 kom han..pojken som ändrade min syn på livet totalt!
Livet var komplett!
Med han och hans syster skulle jag aldrig sakna något i livet igen!
Ett år har gått och den kärleken jag kände för honom den dagen
har växt sej 1000 gånger starkare
ETT ÅR av skratt,lycka, förvåning, underbara dagar & mys!
Inget går så snabbt som första året!
Ingen förändras så mycket som det första året!
Från att vara en liten härlig bebis som bara ligger och tittar på sin mamma
Till att bli en helt underbar härlig unge som springer in i
sin mammas famn och pussas och skrattar!
Men detta var bara början,
jag hoppas jag får ha honom många många många år till!
Om du någon gång läser detta Isac
så vill jag att du ska veta att jag har älskat dej gränslöst från första stund!
Att vad du än gör i livet kommer jag alltid finnas för dej!
Jag kommer alltid älska dej lite mer än alla andra
För en mammas kärlek är oerhört stark
Grattis på födelsedagen underbara unge!!

2 kommentarer:

  1. så fint skrivet angelica. han kommer att få tårar i ögonen när han läser de en gång i tiden.

    SvaraRadera