23 juni 2011

Härliga dag!

Idag blev det sovmorgon det gillar jag
Nova sov hos farmor inatt så jag hade bara prinsen hemma.
Och han kan sova längre än mig vissa dagar.

Han har blivit så stor nu. Han förstår så mycket och lär sig så snabbt..
Och Nova..hon kan man till och med ha hemlisar med :)
Fast om hon sen berättar dom iallafall vet jag inte..
Vi brukar gå in i hennes walk in garderob och läsa böcker och berätta hemlisar
Barnen älskar att bo här. Nova säger det ofta och på Isac märks det väldigt väl.
Det är en frihet att bara vakna och kunna springa ut i pyjamasen.

Plugga det gör jag fortfarande och sen jag fick reda på att en utbildingen jag velat gå flera år öppnat i Jönköping så har jag faktiskt blivit riktigt grym om jag får säga det själv.
Så antingen till våren eller nästa höst börjar jag en tvåårig utbildning som inredningsdesigner
Kan ni förstå att jag längtar?

På Lördag åker vi till Falkenberg en vecka och det är blandade känslor.
Det ska bli jättekul att komma iväg och vara tillsammans med
mamma pappa syrran och hitta på saker.
Men o andra sidan vill jag inte lämna mitt hus:)
Men för en vecka ska det väl gå.
En dag blir det ju Ullared också så då kan jag köpa lite fint till huset.

Nu ska jag och Isac städa (han älskar att sitta på dammsugaren) för imorgon är det midsommar och då kommer det gäster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar