22 juni 2011

I´m Back


Tänkte att det kanske var dags att börja skriva här igen. Får se hur mycket jag hinner.

Måste ju fixa så att bloggen ser lite somrigare ut med, höst är kanske inte så lockande just nu.


Nu bor vi iallafall i vårt hus. Vi trivs som fisken i vattnet

Och vi har redan hunnit få det riktigt fint här.

Jag tänkte ta bilder ikväll och lägga upp här.

Har inte tagit några bilder än för vi har renoverat 4 rum och jag ville ha det klart först.

En sak är säkert och det är att jag aldrig aldrig kommer bosätta mig i en lägenhet igen.

Fy sjutton vilken skillnad det är.

Att flytta från en trea på tredje våningen inne i stan till ett hus på landet med åtta rum och enorm trädgård..det känns underbart kan jag säga.

Och kostat har det ju gjort..var ju många rum att fylla ut med snygga möbler:)

Nä nu ska jag ta och fixa iordning lite här medans prinsen sover

1 kommentar:

  1. Det förstår jag mycket väl! Har man en gång bott i hus så vill man sällan bosätta sig i lägenhet igen ;)

    SvaraRadera