19 augusti 2011

Full rulle


Det är verkligen kolsvart ute nu. Och inte ett ljud hörs..
Sitter vid datorn i Rickys kontor för han snodde med sig min dator till min bror ikväll
På förmiddagen blev det storstädning här hemma. Ungarna hjälpte såklart till
De fick varsin trasa som vanligt och gick och torkade och hade sig.
Isac tyckte det var lite tråkigt att torka av vardagsrumsbordet
efter att Nova redan torkat för då var det rent.
Men det löste han genom att hämta lite jord från en blomma
och lägga det på bordet så han kunde göra rent!
Ja knasiga barn:)
Sen turades de om att åka på dammsugaren
o sen hjälpte Isac mig med tvätten medans Nova skurade lite.
Är inte mina barn duktiga eller vad!!?
Efter det blev det oxfile´och massa gott till..
men det dissades av dem båda så jag fick göra falukorv och makaroner istället.
Tänk att något så enkelt kan vara så gott!!
Sen åkte vi till Jossan och lekte med henne och barnen och Alex och Emelia.
Så det har vart full rulle idag..
Och det blir det imorgon med..
På dagen ska jag & Ricky till jkpg och shoppa kläder till oss för en gångs skull
Och på kvällen blir det middag med ett gäng härliga brudar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar