17 augusti 2011

Jag gillar inte det här med titel

Sitter vid datorn igen och ska plugga men har noll motivation alltså
Barnen leker däruppe och Ricky ligger i sängen och vilar och jag vill hellre gå upp o mysa med honom än sitta här och läsa religion.
Jaja men en vecka kvar, sen blir det roligare!

Dagen har spenderats med Alex och Emelia. Vi gick en mil och åt nyttig mat.
Så vi kände oss duktiga:)

Imorgon ska jag ta med min lilla prins och shoppa lite medans
Nova är på dagis och sen blir det hem till mamma och pappa,
sen lite plugg och sen filmkväll med älsklingen!!
På fredag ska jag och barnen till Jossan och leka med henne o ungarna och Alex o Emelia!
Och på lördag hade jag tänkt bjuda ut min älskling på middag (fast det får ingen säga)
Så det är fullt upp och det älskar jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar