23 september 2011

God morgon

Denna veckan har det vart full rulle, som alla andra veckor
Kan erkänna att jag börjar känna mig riktigt sliten nu..
Plugget tar grymt mycket tid, sen är det allt runt omkring,
det ska städas,tvättas,fixas och laga mat.
Och sen får man självklart inte glömma det viktigaste av allt
som är glädjen med att gå upp varje morgon med en heldag framför sig, ungarna!!
De ska självklart också ha sin uppmärksamhet, lektid och bus och mys!
Och den biten är jag absolut inte trött på:)
Jag har även denna vecka hunnit med att träffa mina älskade vänner!
Och igår var jag på inredningsparty hos Bea.
Det var jättemysigt och vi fick riktigt god fika!
Kärade ner mig i två jättefina ljuslyktor,
så nu hoppas jag att dom kommer fort:)
Nu i helgen ska jag försöka ta det lite lungt, inget plugg och bara njuta
För nästa vecka är det full rulle igen!
Prov ska göras, jag ska simma, åka till jkpg för lite shopping
och festa med mina älsklingstjejer
Och såklart en massa plugg:(
Nu ska jag betala räkningarna och sen ska det fixas lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar