17 september 2011

Hoppsan

Kommer hem efter att jag vart och handlat lite till lördagsmyset
Och allt känns väldigt konstigt! Det finns inte en enda blomma i fönsterna, alla ljuslyktor och allt som klassas som prydnadssaker inklusive fruktskålen är borta!
I vardagsrummet sitter lilla Nova på golvet med en stor samling!
När jag frågar vad hon gör svarar hon:
-Hm..gör om lite
Jag: Tycker du inte att det var fint innan?
Nova: nä,jättemycket fult. Jag göra finare!
Ja man kan inget annat än att skratta
Nu är hon uppe på övervåningen och samlar in grejer till sin samling
Hoppas bara hon ställer tillbaka allt sen, fast det är ju ganska dumt av mig att tro att hon faktiskt skulle göra det:)

Veckan som vart har vart fullspäckad!
I måndags träffade vi Carro o ungarna, i tisdags hade jag en pluggdag,
i onsdags var vi hos Sandra & Milo,
i torsdags var vi hos Jossan och ungarna
och igår var Emma här och hade myskväll med mig
Denna kvällen ska spenderas med min älskling hade jag tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar